* Login   * Register

Last visit was:
It is currently Mon Nov 19, 2018 2:38 pm
View unanswered posts
View active topics

Post new topic Reply to topic  [ 46 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject: When Sunday Comes
PostPosted: Fri Feb 27, 2009 11:03 pm 

In questo topic inseriamo soltanto news,foto e esperienze vissute in prima persona negli stadi!!!
-----------------------
In this topic we insert news, photos and our experience in stadiums!!!(sorry for my bad english)

Profile E-mail  

Post subject: Re: When Sunday Comes
PostPosted: Fri Feb 27, 2009 11:31 pm 

Purtroppo sto crescendo in un periodo disastroso x il mondo intero,tra chiusura dei vari colossi bancari,cassaintegrazione x milioni di lavoratori...ma sopratutto un momento davvero buio x la mia unica passione...LA CURVA, basti pensare i rischi che ogni domenica si corrono,x espremire un proprio pensiero su carta e per esultare con una torcia al goal della mia squadra,ma proprio non riesco a pensare la mia vita da giovane adolescente,lontano da questo mondo che a detta di alcuni è giunto al capolinea,ma per me rappresenta comunque una vera e sana passione.
Che cerco di portare avanti durante tutta la settimana,non soltanto quei miseri '90...chiaramente faccio quello che posso avendo soltanto 19 anni e sopratutto senza lavoro!
Scusatemi per questo piccolo kiamiamolo sfogo...ma proprio non mi piace l'idea che questo movimento stia x finire,ma la cosa che proprio non mi va giù è che in quasi tutte le piazze,anche la mia compresa, molti gruppi stiano con le mani in mano ad aspettare il verdetto...cioè di che morte morire!!!
Comunque sia,nel mio piccolo farò di tutto per portarla avanti...Tessera Del Tifoso permettendo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Profile E-mail  

PostPosted: Sat Feb 28, 2009 9:30 pm 

28.02. Big derby on Silesian region in Poland.Ruch Chorzow - Gornik Zabrze,big fight during the match.Fans of Ruch wanted attack guest block,using bengals.Finally they had fight with security,police...Also Gornik had some troubles.
Video :

Start of season also in CZech Rep.With new laws.Police is now just outside the stadiums and in stadium there is just security,which is paid by club.When it´s impossible for security to make order on stadium,so chief of matchmakers can call police,but club had to pay police,for enter the stadium...And 1st. round,and top match Brno - Baník.1312 :) fans of BAník (130 GKS Katowice) ,many of them without tickets(Brno gave them just 1000 tickets) on their block,after a while troubles started,some fans broke up the gate to the picth..Security of course without chance,some of them were beaten...After 15 minutes police had to enter the stadium and make order...Match started after 30 minutes...Other troubles in Olomouc,Sparta destroyed there a pub and than made a great show on stadium...Bengals,smokes and destroyed parts of toilets on the pitch,fught with security...Game was broken for 15 minutes...
Brno :

Olomouc :

Profile E-mail  

PostPosted: Sat Feb 28, 2009 9:32 pm 

And here is something from OL.PIREUS - ASSE,guess everybody knows what happend there..

Profile E-mail  

PostPosted: Sat Feb 28, 2009 9:36 pm 
Site Admin

news from our ultze friend (hope he'll join the forum), fight in germany with frankfurt, after an hard fight of many mins, zenit won.

Profile E-mail  

PostPosted: Sat Feb 28, 2009 9:46 pm 
Site Admin

David(CZE) wrote:
And here is something from OL.PIREUS - ASSE,guess everybody knows what happend there..

no, dunno.
is about this?

what banner was?
anyway, great fun.

at the min 1.05... :lol: :lol: :lol:

sure, if the ultras need only molotov for "fight" and when they are alone in a stadium, face to face and they just watch each other... :roll:

Profile E-mail  

PostPosted: Sun Mar 01, 2009 1:48 pm 

Purtughes Crew wrote:
Purtroppo sto crescendo in un periodo disastroso x il mondo intero,tra chiusura dei vari colossi bancari,cassaintegrazione x milioni di lavoratori...ma sopratutto un momento davvero buio x la mia unica passione...LA CURVA, basti pensare i rischi che ogni domenica si corrono,x espremire un proprio pensiero su carta e per esultare con una torcia al goal della mia squadra,ma proprio non riesco a pensare la mia vita da giovane adolescente,lontano da questo mondo che a detta di alcuni è giunto al capolinea,ma per me rappresenta comunque una vera e sana passione.
Che cerco di portare avanti durante tutta la settimana,non soltanto quei miseri '90...chiaramente faccio quello che posso avendo soltanto 19 anni e sopratutto senza lavoro!
Scusatemi per questo piccolo kiamiamolo sfogo...ma proprio non mi piace l'idea che questo movimento stia x finire,ma la cosa che proprio non mi va giù è che in quasi tutte le piazze,anche la mia compresa, molti gruppi stiano con le mani in mano ad aspettare il verdetto...cioè di che morte morire!!!
Comunque sia,nel mio piccolo farò di tutto per portarla avanti...Tessera Del Tifoso permettendo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Insistere
A Non Desistere
Per esistere...

...Never Dies!

Profile E-mail  

PostPosted: Tue Mar 03, 2009 12:55 pm 

Higher supreme court made decision that lower court must start new trail for Uros Misic. Also, they made decision that he will stay in prison till new trail or further. They said that there was serius mistakes in judging etc in case of Uros Misic. In first trail he was sentenced for 10 years in prison.

Profile E-mail  

PostPosted: Tue Mar 03, 2009 2:51 pm 
Site Admin

thats a good news!

...waiting JUSTICE FOR UROS!

Profile E-mail  

PostPosted: Mon Mar 09, 2009 11:11 am 

---------
Image

Image